ROYAL ENFIELD ANTWERPEN

MODELLEN

Royal Enfield Antwerpen

CAFE-RACER

CONTINENTAL GT

De Royal Enfield Continental GT is de lichtste, snelste en krachtigste Royal Enfield in productie. Een machine met een verhaal, een knipoog naar het verleden. Het is de uitdrukking van een cultureel fenomeen dat gewoon geweigerd heeft te verdwijnen – De Cafe Racer.

Royal-Enfield-Antwerpen-standard-Efi-bullet-500

BULLET

STANDARD 500

De Bullet 500 is het resultaat van meer dan 80 jaar ervaring met het langst lopend model in productie sinds het ontstaan in 1932.  De unieke styling maakt van de Bullet 500 de populairste motor van Royal Enfield. De Bullet Standard 500 EFI is uitgerust met een electronische brandstofinspuiting waardoor het verdere succes van de BULLET 500 reeks meteen gegarandeerd is.

Royal-Enfield-Antwerpen-bullet classic 500

CLASSIC

500

De Bullet “Classic” is de moderne uitgave van een oude legende in zijn originele stijl uit de jaren ’50 voorzien van hedendaagse technologie. Om te voldoen aan de huidige emissienormen voor motoren heeft Royal Enfield voor deze Bullet Classic een nieuw 1-cilinderblok ontworpen, die voorzien is van een electronische inspuiting, het EFI-systeem.

Royal Enfield Antwerpen

CLASSIC

CHROME

De Royal Enfield Classic Chrome is gebaseerd op de Classic 500 uitgevoerd met een flinke dosis chroom. Net als de Classic 500, behoudt Classic Chrome de typische klassieke Britse stijl van de jaren ‘50: eenvoudig, harmonieus en goed geproportioneerd. De Chrome stoel uitgevoerd in leder draagt ​​bij aan de onweerstaanbare aantrekkingskracht van deze motor. De Royal Enfield Classic Chrome is een eerbetoon aan de retro look van de naoorlogse Britse motorfietsen. De Chrome EFI is voorzien van chroom spatborden, tank, accudeksel, zijdeksel, enz.

CLASSIC

BATTLE GREEN

The Classic Battle Green comes to you with a paint scheme reminiscent of the War era, a time when Royal Enfield motorcycles proved their capabilitities and battle worthiness by impeccable service to soldiers. Donning a younger look with styling cues one would expect only from a genuine Royal Enfield: single cylinder air-cooled pushrod engine, 1950s style nacelle and toolboxes, traditional paint scheme and buffed engine components, this motorcycle is all set to bring you the pleasures of modern motorcycling while reflecting the aura of classic eternal styling..

CLASSIC

DESSERT STORM

The Classic Desert Storm comes to you with a “sand” paint scheme reminiscent of the war era, a time when Royal Enfield motorcycles proved their capabilities and battle worthiness by impeccable service to soldiers in harsh conditions of the desert. Donning a younger look with styling cues one would expect only from a genuine Royal Enfield: single cylinder air-cooled pushrod engine, 1950s style nacelle and toolboxes, traditional paint scheme and buffed engine components, this motorcycle is all set to bring you the pleasures of modern motorcycling while reflecting the aura of eternal classic styling.

Royal-Enfield-Antwerpen-bullet classic squadron blue

CLASSIC

SQUADRON BLUE

This Classic is new livery is inspired by Enfields in service, assisting air force corps across the world, both in the past and in the present day

Royal-Enfield-Antwerpen-himalayan

HIMALAYAN

Met de Himalayan komt Royal Enfield voor het eerst met een “enduro” aanzetten. De machine is op maat van de niet al te grote Indiërs gebouwd. Eindelijk kunnen “wij-met-de-korte-beentjes” eens op een motor stappen zonder schrik spartelend om te vallen. Royal Enfield wil deze Himalayan als drager gebruiken voor een reeks vernieuwingen.  De machine moest dus gewoon goed zijn. De motor werd uitgebreid getest in India en is er door het publiek zeer goed ontvangen. Voor Europa is het nog eventjes wachten, terwijl de carburator door een injectiesysteem wordt vervangen om aan de emissienormen te voldoen. Ook zal de Himalayan in Europese versie uitgerust zijn met een ABS.